Studijní obor B 7202R Marketingová komunikace a public rela ****************************************************************************************** * Studijní obor B 7202R Marketingová komunikace a public relations - bakalářské studium ****************************************************************************************** Marketingová komunikace a public relations patří v současné společnosti k nedílným odvětví tak v nekomerční i vládní sféře. Současně se staly od 60. let 20. století také etablovaným oborem. Přestože se v české společnosti tento obor začal na akademické půdě více rozvíjet tisíciletí, patří dnes k nejžádanějším oborům v rámci sociálních věd. Marketingová komunik relations jsou nedílnými součástmi komerčních podniků, neziskových a kulturních organizací například sportu, vzdělávání, politické a vládní komunikace či dalších institucí. Hlavním cílem oboru je zajistit kvalitní vzdělání, a to jak na teoretické úrovni, tak v na dovednostech, které absolventi uplatní v celé škále profesí od komunikačních profesionálů, mluvčích, odborníků marketingové komunikace či praktiků public relations. Obor klade důraz celkové osobnosti studentů, a to zejména s důrazem na pochopení širších souvislostí, etick možných důsledků práce. Obor marketingová komunikace a public relations se neustále dynamicky rozvíjí, a to zejmén proměny sociální komunikace a vzniku nových komunikačních technologií. Zároveň se prudce r výzkumu v dané oblasti a využívání jejich poznatků. Vzhledem k tomu je studijní program ko zajistil studentům v co nejvyšší míře navázání na aktuální trendy a výzkumy v praxi.  Absolventi oboru marketingová komunikace a public relations jsou všestranně připraveni k p komunikačních, marketingových či PR odborníků. Svoje nabyté znalosti a dovednosti mohou up bezprostředně po ukončení bakalářského studia, a to i ve vedoucích funkcích. Vzhledem k vý volitelných předmětů mají také specifické dovednosti, které mohou uplatnit v jednotlivých komerčních či nekomerčních. Zároveň však mohou pokračovat v navazujícím magisterském studi oborech, jako například marketingové komunikace, mediální studia apod. *========================================================================================= * Odborné znalosti *========================================================================================= Studenti čerpají znalosti z historie a teorie marketingové komunikace a public relations, z příbuzných sociálních věd, které jsou nezbytným předpokladem pro pochopení souvislostí v sociologie, politologie, filosofie, ekonomie, psychologie, českého jazyka a teorie komunik Znalosti pokrývají především vývoj oboru od druhé poloviny 19. století do současnosti s dů vývoj v oblasti digitální komunikace a informační společnosti. Reflektují jeho rozvoj jak ekonomie, tak dalších společenských věd. Zároveň jsou studenti poučeni o právním rámci a e pravidlech a kodexech v oboru. Studenti mají ucelené a prohloubené znalosti z českého jazy komunikace, zejména s přesahem do tvorby a analýzy textů. *========================================================================================= * Odborné dovednosti *========================================================================================= Studenti si osvojí dovednosti, které jsou nezbytné pro vykonávání profese odborníků na mar komunikaci a public relations, a to zejména: Schopnost vizuální a slovní prezentace, rétoriky a komunikace Schopnost tvorby textů, zejména podkladů pro média Analytické schopnosti a základy tvorby strategií Základy práce s audiovizuální technikou Dovednosti v oblasti digitální komunikace, online marketingu a práce se sociálními sítěmi Právní minimum v oboru Základy tvorby kampaní, využitelných jak v komerční, nekomerční či politické komunikaci Studenti si podle volby povinně volitelných předmětů sami profilují svůj studijní plán se prohloubení dovedností a praktického nácviku v oblasti například politické komunikace, in- marketingového výzkumu trhu, malých a středních podniků či kulturního marketingu. *========================================================================================= * Kompetence *========================================================================================= Po absolvování studia jsou studenti plně kompetentní k zastávání samostatné pozice v oblas komunikace a public relations či k vedení pracovních týmů. Umějí nastavit komunikační či m strategie, používat nástroje marketingové komunikace a public relations a evaluovat výsled *========================================================================================= * Možnosti uplatnění *========================================================================================= • Tiskoví mluvčí • Manažeři komunikace • Manažeři public relations • Marketingoví specialisté • Pracovníci v agenturách na výzkum trhu • Komunikační konzultanti • Pracovníci v komunikačních odděleních podniků • Pracovníci v komunikačních odděleních neziskových, kulturních či vládních institucí *========================================================================================= * Charakteristiky zaměstnavatelů *========================================================================================= Public relations agentury Komunikační či reklamní agentury Agentury na výzkum trhu Komunikační odbory neziskových, kulturních či vládních institucí Podnikatelé Absolventi jsou také připraveni na samostatnou konzultantskou a poradenskou činnost v obla public relations.  Garantem bakalářského studijního programu Marketingová komunikace a public relations: doc. Karol Orban, Ph.D. (tel. 222112246, orban@fsv.cuni.cz). Celkové studijní povinnosti 180 kreditů Povinné předměty 124 kreditů Povinně volitelné předměty minimálně: 38 kreditů Volitelné předměty maximálně: 18 kreditů (Volitelné předměty viz čl.4 odst. 10 Studijního a zkušebního řádu UK ) Bakalářská státní zkouška: 1.Obhajoba bakalářské práce 2.Ústní zkouška: a.ekonomická teorie marketingu b.dějiny a teorie marketingové komunikace a public relations c.teorie sociální komunikace Povinné předměty J#000915 Kód Název předmětu Garant předměSemestr Rozsah KontrolaKredity výuky studia JJB21Kulturní kořeny moderní společnosti [Halada [ URL LS 2/0 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB210&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00575"] JJB22Ekonomická teorie marketingu [ URL "Postler [ URL ZS 2/0 Zk 6 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB221&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00188"] JJB22Psychologie marketingové komunikace [Vranka [ URL LS 2/0 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB224&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=54963"] JJB22Sociálně-psychologické aspekty Vranka [ URL LS 2/0 Zk 6 marketingové komunikace [ URL "https:/"https:// is.cuni.cz/studium/predmety/index.phpis.cuni.cz/ do=predmet&kod=JJB225&skr=2015"] studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=54963"] JJB23Politický marketing [ URL "https:// Shavit [ URL LS 2/0 Zk 6 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB230&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] JJB23Dějiny a teorie public relations [ UHejlová [ URL ZS 2/0 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB231&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00438"] Halada [ URL "https:// is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00575"] JJB23Metodika tvorby bakalářské práce [ URShavit [ URL LS 0/2 Z 4 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB232&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] Orban [ URL "https:// is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=42495"] JJB23Právo a etika v marketingu [ URL "httWinter [ URL ZS 2/0 Zk 6 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB237&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00231"] JJB23Kritika marketingové komunikace [ URHejlová [ URL ZS 1/1 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB238&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00438"] JJB23Odborná praxe [ URL "https:// Orban [ URL LS 0/14 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB239&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=42495"] JJB24Úvod do studia českého jazyka I [ UKlabíková RábováZS 2/2 KZ 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmet[ URL "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB249&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=25990"] JJB25Úvod do studia českého jazyka II [ Klabíková RábováLS 2/2 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmet[ URL "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB250&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=25990"] JJB26Sociální kontext komunikace [ URL "htKlimeš [ URL ZS 2/0 Zk 6 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB269&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00432"] JJB27Dějiny a teorie marketingové komunikaKlimeš [ URL LS 2/0 Zk 6 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/pred"https:// index.php?do=predmet&kod=JJB270&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00432"] JJB40Komerční a nekomerční marketingová komBáča [ URL ZS 2/0 Zk 6 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/pred"https:// index.php?do=predmet&kod=JJB401&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00224"] Obluk [ URL "https:// is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00225"] JJB40Řízení a evaluace výzkumu [ URL "httpsRemr [ URL LS 2/0 Zk 6 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB402&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00675"] JJB40Institucionální a vládní komunikace [Shavit [ URL ZS 2/0 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB403&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] JJB40Strategický management and marketing [Koudelková LS 2/0 Zk 6 "https://is.cuni.cz/studium/predmet[ URL "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB404&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=41661"] JJB40Behaviorální ekonomie [ URL "https:// Báča [ URL LS 2/0 Zk 6 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB405&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00224"] JJB40Tvorba a prostředky v mediální komuniOrban [ URL ZS 2/0 Zk 6 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/pred"https:// index.php?do=predmet&kod=JJB406&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=42495"] JJB40Bakalářský proseminář [ URL "https:/Hejlová [ URL ZS 1/1 KZ 4 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB407&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00438"] Orban [ URL "https:// is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=42495"] JSB99Úvod do sociologie [ URL "https:// Soukup [ URL ZS 2/0 Zk 5 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JSB998&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00255"] Celkový počet kreditů: 124 Prerekvizity, korekvizity, záměnnosti a neslučitelnosti povinných předmětů Kód Název předmětu PrerekvKorekviziZáměnNeslučitelnosti JJB22Sociálně-psychologické aspekty markeJJB224é komunikace JJB401 JJB23Metodika tvorby bakalářské práce JJB407 JJB23Kritika marketingové komunikace JJB231 JJB269 JJB25Úvod do studia českého jazyka II JJB249 JJB27Dějiny a teorie marketingové komunikJJB269 JJB40Řízení a evaluace výzkumu JSB998 JJB40Behaviorální ekonomie JJB221 Student plní všechny skupiny povinně volitelných předmětů: J#010715, J#001015 Povinně volitelné předměty J#010715 - Cizí jazyky pro MK a PR Kód Název předmětu Garant předměSemestr Rozsah KontrolaKredity výuky studia JLB01Němčina odborná I [ URL "https:// Křenková [ URL ZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB013&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=01148"] JLB01Němčina odborná II [ URL "https:// Křenková [ URL LS 0/3 Zk 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB014&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=01148"] JLB01Francouzština odborná I [ URL "httpsBosáková [ URL ZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB019&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00179"] JLB02Francouzština odborná II [ URL "httpBosáková [ URL LS 0/3 Zk 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB020&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00179"] JLB02Italština odborná I [ URL "https:// Bahníková [ URLZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB023&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00716"] JLB02Italština odborná II [ URL "https://Bahníková [ URLLS 0/3 Zk 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB024&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00716"] JLB02Ruština odborná I - vyšší [ URL "httMistrová [ URL ZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB027&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00490"] JLB02Ruština odborná II - vyšší [ URL "htMistrová [ URL LS 0/3 Zk 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB028&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00490"] JLB02Španělština odborná I [ URL "https:/Mlýnková [ URL ZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB029&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00489"] JLB03Španělština odborná II [ URL "https:Mlýnková [ URL LS 0/3 Zk 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB030&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00489"] JLB03Ruština odborná I - nižší [ URL "httMistrová [ URL ZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB039&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00490"] JLB04Ruština odborná II - nižší [ URL "htMistrová [ URL LS 0/3 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB040&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00490"] JLB04Angličtina pro marketing I [ URL "httCotte [ URL ZS 0/3 Z 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB045&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=29571"] JLB04Angličtina pro marketing II [ URL "htCotte [ URL LS 0/3 Zk 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JLB046&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=29571"] Minimální počet kreditů : 6 Prerekvizity, korekvizity, záměnnosti a neslučitelnosti povinně volitelných předmětů Kód Název předmětu PrerekvKorekviziZáměnNeslučitelnosti JLB01Němčina odborná II JLB013 JLB034 JLB02Francouzština odborná II JLB019 JLB036 JLB02Italština odborná II JLB023 JLB02Ruština odborná II - vyšší JLB027 JLB03Španělština odborná II JLB029 JLB04Ruština odborná II - nižší JLB039 JLB04Angličtina pro marketing II JLB045 Povinně volitelné předměty J#001015 Kód Název předmětu Garant předměSemestr Rozsah KontrolaKredity výuky studia JJB00Úvod do studia komunikace [ URL "httpJirák [ URL LS 2/0 Zk 5 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB008&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00573"] JJB13DTP [ URL "https://is.cuni.cz/ Slanec [ URL ZS/LS 0/2 Z 3 studium/predmety/index.php? "https:// do=predmet&kod=JJB133&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00579"] JJB17Počítačové zpracování foto a graf. deSlanec [ URL ZS/LS 2/0 Zk 3 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/pred"https:// index.php?do=predmet&kod=JJB170&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00579"] JJB23Proces tvorby v marketingové komunikBezouška [ URL ZS 1/1 KZ 3 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/pred"https:// index.php?do=predmet&kod=JJB235&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00229"] JJB24Marketing a tvorba značky [ URL "httpPrůša [ URL ZS 1/1 Zk 5 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB240&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00436"] JJB24Marketing pro neziskový sektor [ URL Klimeš [ URL LS 1/1 Zk 5 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB241&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00432"] JJB24Aktuální trendy a vývoj v oboru [ URHejlová [ URL ZS/LS 1/1 Z 2 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB243&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00438"] JJB25Tourism Marketing [ URL "https:// Shavit [ URL ZS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB251&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] JJB25Markething - online publikování a Maxa [ URL ZS 0/2 KZ 5 populární kultura I. [ URL "https:// "https:// is.cuni.cz/studium/predmety/index.phpis.cuni.cz/ do=predmet&kod=JJB253&skr=2015"] studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=44720"] JJB25Digitální komunikace [ URL "https:// Klimeš [ URL ZS 0/2 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB255&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00432"] JJB25Markething - online publikování a Maxa [ URL LS 0/2 KZ 5 populární kultura II. [ URL "https:// "https:// is.cuni.cz/studium/predmety/index.phpis.cuni.cz/ do=predmet&kod=JJB259&skr=2015"] studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=44720"] JJB26Kreativita v reklamní tvorbě [ URL "Mrkvička [ URL LS 0/2 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB261&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=66331"] JJB26Teorie volebních kampaní [ URL "httpsShavit [ URL ZS 2/0 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB266&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] JJB26On-line marketing [ URL "https:// Máchová [ URL LS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB267&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00423"] JJB27Kultura mluveného projevu [ URL "htKlabíková RábováLS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.p[ URL "https:// do=predmet&kod=JJB273&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=25990"] JJB27Intercultural communication and Hejlová [ URL LS 1/1 KZ 3 international marketing [ URL "https:/"https:// is.cuni.cz/studium/predmety/index.phpis.cuni.cz/ do=predmet&kod=JJB274&skr=2015"] studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00438"] JJB27Interpretace textů marketingové komunKlimeš [ URL LS 0/2 KZ 3 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/pred"https:// index.php?do=predmet&kod=JJB275&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00432"] JJB27Art marketing [ URL "https:// Skřivánek [ URLZS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB279&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=46605"] JJB28Marketing Strategy Planning [ URL "https:// LS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php? do=predmet&kod=JJB282&skr=2015"] JJB28Firemní komunikace a kultura [ URL "hPoucha [ URL ZS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB284&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31152"] JJB28Campaigns and Propaganda [ URL "httpsShavit [ URL LS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB287&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] JJB28Praxe volebních kampaní [ URL "https:Shavit [ URL LS 0/2 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB289&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=31150"] JJB29In-store marketingová komunikace [ UJesenský [ URL LS 1/1 KZ 3 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB292&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=38928"] JJB29Základy umělecké práce [ URL "https:/Orban [ URL LS 0/2 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB294&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=42495"] JJB29Projektový management [ URL "https:// Koudelková LS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.p[ URL "https:// do=predmet&kod=JJB295&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=41661"] JJB29Marketing módních značek - teorie [ Hejlová [ URL ZS 2/0 KZ 4 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB296&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00438"] JJB29Marketing módních značek - praxe [ URLKoudelková LS 0/2 KZ 4 "https://is.cuni.cz/studium/predmet[ URL "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB297&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=41661"] JJB29Marketingová komunikace malých a Koudelková ZS 1/1 KZ 4 středních podniků [ URL "https:// [ URL "https:// is.cuni.cz/studium/predmety/index.phpis.cuni.cz/ do=predmet&kod=JJB298&skr=2015"] studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=41661"] JJB41Writing for Media [ URL "https:// Perkins [ URL ZS 0/0 Z 2 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB410&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=53333"] JJB50Reklama v audiovizuálních médiích [ UOrban [ URL LS 0/2 KZ 3 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB500&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=42495"] JJB50Modern Philosophical Thinking [ URL "hMaly [ URL LS 1/1 KZ 3 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJB501&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=50323"] JJB50Democracy, Freedom and Human Values [ Maly [ URL LS 1/1 KZ 3 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB505&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=50323"] JJB50Identita a komunikace v současné spoleHofmannová LS 1/1 KZ 3 [ URL "https://is.cuni.cz/studium/p[ URL "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB506&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=19435"] JJB50Aktuální trendy a vývoj v oboru II. [Vranka [ URL LS 1/1 Z 2 "https://is.cuni.cz/studium/predmety/ "https:// index.php?do=predmet&kod=JJB507&skr=2is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=54963"] JJM26Ekonomika v médiích [ URL "https:// Klimeš [ URL ZS 1/1 KZ 4 is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?"https:// do=predmet&kod=JJM261&skr=2015"] is.cuni.cz/ studium/predmety/ index.php? do=ucit&kod=00432"] Minimální počet kreditů : 32 Prerekvizity, korekvizity, záměnnosti a neslučitelnosti povinně volitelných předmětů Kód Název předmětu PrerekvKorekviziZáměnNeslučitelnosti JJB13DTP JJB017 JJB28Firemní komunikace a kultura JJB270 JJB28Praxe volebních kampaní JJB266 JJB29Marketing módních značek - praxe JJB296 Kód plánu: J15MKPR782